Friday, June 17, 2011

Pedres

English version
version français

Estic buscant una manera de donar sentit a la textura de la vida quotidiana. Les pedres que no són necessàriament evidents, excepte en les parets i algunes cases aïllades. Que un cop van ser les parets de pedra en totes les parets de les cases. Les pedres, en la seva infinita irregularitat, ha d'haver atret l'atenció dels residents medieval d'Arles-sur-Tech durant els seus passejos diaris per la ciutat.

És-em prenc més consciència de les pedres perquè jo visc en una casa de fusta al nord-est dels Estats Units? Quan vaig construir un pati en pati de casa meva, jardiners volia construir la pedra blava. Em vaig resistir - volia pedres de colors, vermell, negre i blau. Jo volia que la qualitat de contrast, ritme, color - però aquí tot és aquí, en el formulari.

Ara em passo els dies en un camp de pedra blava. Un color que no seria res sense forma. Configuració, tallar les irregularitats que conviden l'espectador a seguir les línies de cada pedra.

No comments:

Post a Comment