Saturday, June 18, 2011

Les parets de pedra i les muntanyes

English version
version français


Em dóna un cop d'ull a les imatges que he creat durant la setmana. Volia trobar la relació entre la roca i la muntanya, i que "he tingut la impressió que el treball seria senzill entrellaçat suficient per empènyer el sorgiment de les similituds.

Usant els meus mètodes de treball de la dècada de 1990, ja gairebé estic allà. Les relacions són presents, com ho demostra el meu propi sentit del disseny i de la meva capacitat per crear composicions. Sempre porto un cert plaer en això, sabent que, amb suficients capes d'imatges, i el retorn suficient, pot fer que la relació de treball
(Visual).

No obstant això, aquestes són les imatges que he tornat a la taula de dibuix (digital). M'agradaria sentir la forma com un artista que va fer esbossos, que sent els contorns, vores, volum, pes. Després de tot, vaig venir aquí per un període d'exploració, no només un període de producció.

Bloc Post-fora de seqüència. Una altra idea per explorar.


No comments:

Post a Comment